28 Ekim 2008 Salı

14 Yaşında Bir Kıza Tecavüz Edip Ceza Almadığın Bi' Yer Var Mı Bildiğin?

Kimsenin beklemediği oldu. Kanıt belli, suçlu neredeyse suç üstünde yakalanmış dava açılmış her şey yerli yerinde. Bir sofu, din üstadı; herkese hergün köşesinden ahlak, erdem ve din dersi veren pamuk dede, kar beyazı... Bu amca 14 yaşında bir çocuğa tecavüz ediyor. Böyle durumlar için bir tabir var, şu an aklıma gelmiyor, ama biraz O.J Simpson gibi. Her türlü kanıt, tanık durum sizin aleyhinize. Ve siz tahliye edilebiliyorusunuz! (Bilmeyenler için kısa not: O.J Simpson'ın elbiselerinin üzerinde öldürdüğünü iddia ettiği sevgilisi ve erkek arkadaşının kanı bulunmuştu.) Hüseyin Üzmez'in tahliyesi da en az O.J Simpson vakası kadar inanılmaz!

Tahliyenin dayandırıldığı nokta da mağdurenin "beden ve ruh sağlığının bozulmadığına" işaret eden Adli Tıp Raporu. Bu tıp raporu bana harika bir lafı hatırlattı: hani şu karıncaya bir şey yapıp da belini incitmediğimiz! Atalarımız gerçekten biliyor ne diyeceğini...

Mideniz kaldırıyorsa, şuradan H. Üzmez'in saçmalamalarını okuyabilirsiniz. Kendisi tahliyeden sonra şunu demiş kelimesine dokunmadan:
Demek ki takdiri ilahi buymuş. Aileden şikayetçi olmayacağım, onlara karşı herhangi bir kırgınlığım yok. Aileyle aynı şekil ve samimiyette görüşmeye devam edeceğim. Benim düşmanım şeytan, benim düşmanım nefsim. En çok kendi nefsime ve şeytana kırgınım. Kime kırgın olayım?
Ben ömrümde böyle yüzsüzlük görmedim! Adam bariz biçimde nefsim hakim olamadım nefsime kırgınım diyor ve tahliye olabiliyor. Tahliye olurken genelde yüzünü kapayıp koşa koşa kaçanların aksine gülen yüzü ve karısıyla kameralar karşısında veciz laflarını diziyor...

Bunları okuyup kızanlar, Hürriyet'e Milliyet'e yorum yazanlar, midesi bulananlar. Bu ülke sizin ülkeniz değil, bu ülke kendinin yarı yaşında (15 yaş) "kız alan" Cumhurbaşkanı'nın, kendinden tam 64 yaş küçük çocuğu taciz edenlerin; kendisine "dindar" imajı yapan herkesin her türlü boku yiyebildiği ve elini kolunu sallayarak, yaptıkları yanına kar kalarak gezinebilen insanların ülkesi artık!

Devlet ise, hamdolsun, milletin, çocukların gelişimi olumsuz etkileniyor diye internet sitesi kapatıyor... Oysa vereceksin 78 yaşında dedeye. Ne güzel taciz edecek, nur gibi yüzüyle...

11 Comments:

emelo said...

O kadar guzel yazmissin ki, ben de cildiracak gibi oluyorum bu haberleri okudukca.. Bu olay, o kaskli sapik olayi, zaten bir gun kadin olmayacaklar miydi ki, diye uste cikmasi..

Gercekten de kimin ulkesi bu ya, nerde olabilir boyle bir sey, o adami bize versinler bence. madem yargi calismiyor, yapacak baska sey birakmiyorlar insana..

FİGEN KARAVAŞ said...

İğrenç ve Tiksinti verici.
Bunun gibi adamlar bu ulkede cok.
Herseyi cok guzel ozetlemişsin.
Yarı yasında birini kendisine es alan bir Cumhurbaskanı varken bu ulkede ve Cumhurbaskanı affedecegim demiş, otesi var mı d,ye laflar savuran bu zat !! daha coookkk kıza yeltenir ve nefsim !! der.
Nevrim donuyor artık .Nasıl yasıyorum bu ulkede...

Figen Karavaş

BahaR said...

adamın hapisten çıkış şekline bakar mısınız?Kahraman gibi..Nasıl bişey bu anlayamıyorum.Nereye gidiyoruz?

dodo said...

Boku çıktı abi memleketin...

Adsız said...

güzel yazmışsınız. ama eminim içiniz ferahlamamıştır. benim de ferahlamıyor bir türlü. ne kadar söylesek de, yazsak da, bu tip olayların devam edeceğini hissediyorum içimde. bir de bu adamın nikahlı karısı 24 yaşındaymış. kaç yaşındayken evlendi bilemiyorum. sormuşlar, eşinizi rahatsız mı diye: "yok hiç değil, gururla dolaşıyor, hiç arıza çıkarmıyor, yakında liseyi bitirecek. hukuk okumak istiyor, ben teşvik ediyorum" diyor yüzsüzce. o değil de, bu adam 75 yaşında olduğuna da inanamıyorum ben. allah ıslah etsin :(

Yasemin/Beril said...

helal olsun size.agziniza saglik.tum demek istediklerim benim yerimede soylemissiniz.tek kelimeyle tiksinti verici.sevgiler

$afak said...

Emelo,
Zaten adalet duygusunun zedelendiği ülkelerde yaşanan yegana durum bu. İnsanlar kendi adaletini kendisi sağlama yoluna gidiyor. Bu da Kurtlar Vadisi'ne dönüşmek için ideal bi durum.

Figen,
Bu aralar bu soru malesef çoğumuzun kendine sorduğu bir soru oldu.

Dodo, harbiden öle abi..

Seda,
İçimin ferahlaması için bu adamın hayatının sonuna kadar içeride kalması gerekiyor. Yanlış bilmiyorsam evlendiklerinde kız 21 adam da 75 falandı. Bu arada bu adamın bir cinayete teşebbüsden hükümlü olduğunu da söyleyelim. Galiba pek bilen yok. Ekşi sözlük'ten:
"2 kasım 1952 tarihinde, lise son sınıf öğrencisiyken, ‘‘allah düşmanı’’ dediği vatan gazetesi sahibi ve başyazarı ahmet emin yalman'a 6 el ateş etti, ‘öldü' diye bıraktı. ‘‘öldürmeye teşebbüs’’ suçundan 10 yıl tutuklu kaldı. cezaevinden çıktıktan sonra lise ve hukuk fakültesini bitirdi. özal hükümetinde sağlık bakanı mehmet aydın'ın özel müşaviri oldu. milliyetçi çalışma partisi'nin genel başkan adayı oldu. can pazarı adlı aşk romanının aynı zamanda kahramanı olan hüseyin üzmez, üniversite öğrencisi ile yaşadığı aşkı romanlaştırdı."

Böyle bir adam bu.

Yasemin/Beril,
Teşekkürler.

etipuf said...

selam şafak,
ben artık butejoyluktan istifa ettim...yeni adresim bu..sevgiler...

$afak said...

Selam,
Hoşgeldin tekrar :)

Adsız said...

Bugün maille geldi bu bana, paylaşayım tam da yeri!!

"Işık hızıyla tahliyemi sağlayan yargı mensuplarına. ..

Beni 3 avukat savunurken, çocuk için avukat tutmayan SHÇEK yetkililerine. ..

"İntihar etmeyi düşünüyorum" diyen çocuk için "Psikolojisinde bozulma yok" diyen İstanbul Adli Tıp Kurumu'na ve Adalet Bakanı'na...

Çoluk - çocuk sahibi olduğu halde sessiz kalarak benden yana tavır koyan Sağlık Bakanı'na...

Kadının saçının teli görünecek diye ortalığı birbirine katarken benim olayda kıllarını kıpırdatmayan din kardeşlerime. ..

Türban için İnsan Hakları Mahkemesi'ne giderken bu olayı görmezden gelen First Lady'ye...

"Din tüccarı yazar" olduğum için benden desteğini esirgemeyen F - Tipi medya organlarına.. .

Toplumsal sorumluluğu "Ermeni ve Kürt sorunuyla" sınırlı yazar ve aydınlara..

Beni almaya geldiğinde gururlu şekilde sırıtan eşime...

Teşekkürü borç bilirim..."

Hüseyin ÜZMEZ!!

etipuf said...

''barış gelini'' vardı ...
italyan performans sanatçısı...
barışa gelin olmak isterken bir erkeğe kurban olan...
can dündar'ın bu olayla ilgili bir cümlesi vardı:
''her ülkede tecavüzcüler var, ama sadece bizim ülkemizde kollanırlar''
kahretsin...